WebChat (Online Destek) - VODASOFT Çağrı Merkezi | Call Center Services
ust_img

WebChat (Online Destek)

 

Vodasoft CCS'in Online Canlı Destek Hizmeti

 
VodasoftCCS’insunduğu WebChat hizmetidir. WebChat, kurumsal web sitesine entegreedilen ve müşterilerinizle doğrudan iletişim kurmanızı sağlayan bir hizmet modülüdür
 
Araştırmalargösteriyorki: “WebChat bir web sitesi ziyaretçisinin en fazla tercih edeceği iletişim aracıdır.” (Gartner)
 
Yakın gelecekte tüm iş siteleri bu hizmeti sunacaklar (Neden şimdi başlamayasınız?
 

VODAChat Operasyonu

 
Yoğun WebChat tafiği için dedike Opr.
Küçük WebChat talepleri için mevcut proje ekibi tarafından destek verilmesi
Call center ekibi ile iç içe WebChat yapılanması ve bu sayede hızlı ve tutarlı hizmet sunumu
Multichannel ve CrossChannel çağrı merkezi yapılanması.
TEK merkez, tek temas noktası, tek raporlama, tek ve tutarlı cevap/hizmet
 

VODAChat'in Faydaları

Gelen çağrıları ve dış aramaları azaltarak maliyet avantajı sağlar
Canlı destek talebi oluşturarak, satışa çevirme oranının yükseltir.
Kazanç sağlar.
Anında temas kurarak, müşteri hizmetinin gelişimini sağlar.
Güvenli bir iletişim kanalıdır 
Çapraz Satış ihtimalini artırır
Müşteriyi elde tutmaya yardımcı olur 
Silent Escapers (Sessice Markayı terk Edenler) oranını azaltır
Müşteriye sunulan iletişim kanala alternatifini artırır
YAZMAYI, telefonda görüşmeye tercih edenleri tatmin eder
Sitedeki TERKETME oranlarını düşürür (WEB Site Abandons)
Sitenizi yeni tanıyan müşterşi adaylarının satışa yönelmesine yardımcı olur
Satınalma sürecine destek olarak, müşterinin gelecekteki alımlarını kolaylaştırır
Soru cevaplara şablonlarla karşılık vererek dönüş ve memnuniyet hızını artırır

VODAWebChat İşleyişi? (MÜŞTERİ ve OPERASYON) 

 

Aşağıda, VODAWebChat'in müşteri ve operasyon açısından işleyişini, ilişkilerini görebilirsiniz.

 


ENTEGRASYON

Aşağıda, VODAWebChat'in müşteri ve operasyon açısından kullanılan sistemlere entegrasyonunu, bu bütünlüğün genel hatlarını görebilirsiniz.

• MultiChannel Call Center nedir? CrossChannel Center nedir?

MultiChannel çağrı merkezi, eposta, telefon, fax, sms ve sosyal medya üzerinden gelen talepleri kayda alan ve süreçlerine dahil eden çağrı merkezi demektir. Tüm talepler tek bir kurumsal yapı içerisinde, aynı çatı altında ve aynı süreçlerle ele alınırlar. Bu kanalların tutarlılığı ve merkeziliği önemlidir.


CrossChannel çağrı emrkezi ise, MutiChannel çağrı merkezinin iletişim kanallarından gelen çağrıların uyumlu, tutarlı ve merkezi bir süreç filtresinden geçirilerek işlenmesidir.

Yani, eposta göndern bir kişinin telefonla aynı konuda araması, veya sosyal medyada birşey paylşaşan bir kişin,, eposta göndermesi sonrası aynı sürece, aynı temas konusu altında ele alaınmasına CrossChannel çağrı merkezi denir.


Her MultiChannel çağrı merkezi CrossChannel çağrı merkezi değildir.