Telefon Check-Up - VODASOFT Çağrı Merkezi | Call Center Services
ust_img

Telefon Check-Up

 

 

 

 

Telefon Check-Up

Günümüzde en etkin iletişim araçlarının başında telefon gelmektedir. Her gün yüzlerce müşterinin, müşteri adayının bambaşka talep ve beklentilerle kuruluşları aradığını düşünürsek, müşterilerin kuruma bakış açısını en çabuk ve olumlu yönde etkileyecek, kuruma güven duymalarını sağlayacak bu aracın gücünün ve etkisinin tartışılmaz olduğu bir gerçektir.

Kurumunuzun müşterilerin gözünde telefonda yarattığı ilk izlenim hakkında ne düşünüyorsunuz?

Telefondaki ilk izlenim nedeniyle kaçırılan fırsatların farkında mısınız?
'Ölçemediğiniz bir şeyi geliştirmeniz mümkün değildir' prensibinden yola çıkarak size başlangıç için 10 aramalık Check Up paketini sunuyoruz