
Teknik Destek
Teknik Destek / Yardım Masası
İş yaşamımıza ve günlük yaşamımızda geriye doğru baktığımızda bugüne göre ne kadar az şeyin ihtiyaçlarımızı karşılamış olduğunu görmek bizleri çok şaşırtıyor.
Örneğin eskiden yazılan bir mektup iletişimi sağlarken, iş yerimizde evraklarla dolu dosyalarla çevrilmiş masalarda insanlar çalışırken, alış verişte sadece para kullanırken, ev hayatımızda ve iş hayatımızda her şey insan gücü ile yapılırken, bugün hayatımıza telefon, bilgisayar, internet, elektrikli aletler, makinelar girmiş durumda.
İhtiyaçlar mı teknolojiyi ilerletti, teknolojinin ilerlemesi mi ihtiyaçları arttırdı bilemiyoruz ama:
Gıda
Ev Aletleri
Bilgisayar
İnternet
Giyim
Yazılım
Üretim Makinaları
İletişim Araçları
İlaç
gibi hayatımızı kolaylaştıran bu ürünler için yaşadığımız sorunlarda günün 24 saati aradığımızda bize cevap verecek birilerine ulaşmak istiyoruz.
Firmalar da müşterilerinin sorunlarını anında çözebilmek için kurmuş oldukları Çağrı Merkezleri;
Ürünle kullanımı ile ilgili bilgi vermek
Ürünle ilgili sorunları almak
Çıkan sorunların çözümlerini bulmak
Müşteriyi ürün üzerinde yönlendirerek sorunun çözümünü sağlamak
gibi işlemlerin yapıldığı Teknik Destek Merkezleridir.