Taşınma Danışmanlığı - VODASOFT Çağrı Merkezi | Call Center Services
ust_img

Taşınma Danışmanlığı

Çağrı Merkezi Taşınma Danışmanlığı (T101)

 

 (Bu hizmet çağrı merkezi İşletmesi Vodasoft CCS tarafından yapılan müşterilerimiz için  ÜRETSİZDİR)

 

Çağrı merkezleri yaşayan organizmalardır. Yapıları gereği sürekli bir değişim içindedirler; bu değişim stratejik, operayonel ve taktik seviyede ve teknoloji, insan ve süreç bileşenlerinde olabilir. Gelişen/Değişen sektörlerde mevcut çağrı merkezlerinin insan kaynağı ve lokasyon olarak değişik hızlarda büyümeleri de kaçınılmaz bir sonuçtur. Bu büyüme bazen çok hızlı olabilmektedir. Bazı durumlarda ise, çağrı merkezi boyut olarak aynı kalmakla birlikte, değişik nedenlerle başka bir lokasyona taşınması zaruri hale gelebilmektedir. T101 Çağrı Merkezi Taşınma Danışmanlığı, bu geçiş esnasında ortaya çıkabilecek problemlerin en aza indirilmesi, mümkünse geçişin bir fırsat olarak değerlendirilerek ideal bir çağrı merkezi ortamının sağlanmasını kolaylaştırmaktır.
 
Çağrı merkezleri değişik nedenlerle taşınmak durumunda kalabilirler. Bunlardan bazılarını şu şekilde sıralayabiliriz:
 
 Outsourcing Firma Değişikliği (İşletme Vodasoft CCS tarafından yapılacaksa ÜCRETSİZDİR)
 Büyüme Sonucu Mekan Yetmezliği
 Geçici Mekandan Kalıcı Mekana Geçiş
 Firma Birleşmeleri
 Firma Ayrılmaları
 Firma Taşınmaları
 Ek Lokasyon Açılması (Multisite Kurulumlar)
 Dağıtık Çağrı Merkezlerinin Birleştirilmesi (Multisite->SingleSite)
 Outsource’dan InHouse’a Geçiş (İçeri Alma)
 
Çağrı Merkezi Taşınma Danışmanlığı hizmetinin teknoloji danışmanlık bölümü ise oldukça kapsamlıdır. Danışmanlık kapsamında ele alınacak olan teknoloji bileşenlerininin bir kısmını aşağıda görebilirsiniz.
 
 PBX Sistemi
 ACD (Otomatik Çağrı Dağıtımı)
 Dijital Operatör Setleri
 CDR (Çağrı Ücretlendirme Yazılımları)
 ACD Performans Yazılımları
 CTI (Computer Telephony Integration)
 Çağrı Analiz Raporlama Sistemi
 Operasyonel Raporlama Sistemi
 Dialer Sistemler
 IVR (Interactive Voice Response) ve Yapılanması
 Karşılama Sistemleri ve Mesaj Bırakma
 WEB Call Center Kavramı ve Uygulamaları
 Skype Entegrasyonları
 Performans Yönetim Sistemleri
 Ses Kayıt Sistemleri
 VoIP Kullanımı
 444 ve 0800 Hat Kurulumu
 PRI/BRI Hatlar (veya analog hatlar)
 Operasyonel Yazılım
 CRM Sistemi ve Entegrasyonlar
 Sistem Entegrasyonu
 SMS Kullanımı
 Çok Kanallı Erişim (Multichannel Access; Web, Chat, Call Back)
 E-Posta Yönetim Sistemi
 İşgücü Yönetim Sistemi (WFMS)
 Thin & Thisk Client Seçimi
 İş akış Yönetim Sistemi
 Intranet ve Kullanımı
 Anlık Mesajlaşma Sistemi
 
Bu danışmanlık hizmeti sayesinde kurumlar:
 
 Taşınamda rol alacak birimler arası koordinasyon artırılır
 Taşınmadaki riskleri en aza indidiriler
 Çağrı merkezi “En az süre(çoğunlukla hiç)” çalışmaz hale gelir
 İdari personelin üzerindeki taşınma yükü azaltılır
 Taşınmada öngörülemeyen maliyetler ortadan kaldırılır
 Taşınma, “Gelişim ve yeniden yapılnama” için bir fırsata dönüştürülür
 Taşınma, beklenenden daha hızlı gerçekleştirilir
 Minimum müşteri memnuniyetsizliği