
Tarihçe: Timeline
Tarihçe: Timeline
2003
Vodasoft bir Netser iştiraki olarak kuruldu.
2004
Teletouch ve Specto CM çözümleri sektöre sunuldu.
2005
Vodasoft Nortel Netaş’ın Özel Ürün Geliştirme Ödülü’ne layık bulundu.
2006
Türk Çağrı Merkezi Sektörünün ilk ve tek Türkçe kitabı A’dan Z’ye Çağrı Merkezi Dünyası, Genel Müdürümüz Zekeriya Arslan imzasıyla yayınlandı.
2007
Vodasoft Altunizade’deki yeni hizmet binasına taşındı.
2008
Vodasoft DPİD (Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği) üyesi oldu.
2009
Vodasoft ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi sertifikası sahibi.
Vodasoft Çağrı Merkezleri Derneği üyesi oldu.
Vodasoft ortaklık yapısında değişiklik.
Vodasoft CCS;
• Deloitte Technology Fast 50 Programı’nda Türkiye’nin en hızlı büyüyen kuruluşları arasında 12.,
• Deloitte Technology Fast EMEA (Avrupa, Orta Doğu ve Afrika'da) Fast 500 programında %1296 büyüme ile 128. oldu.
2010
Performans Yönetim Sistemi Çözümü PYS® sektöre sunuldu.
Vodasoft CCS;
• Deloitte Technology Fast 50 Programı’nda Türkiye’nin en hızlı büyüyen kuruluşları arasında 10.,
• Deloitte Technology Fast EMEA (Avrupa, Orta Doğu ve Afrika'da) Fast 500 programında %1177 büyüme ile 135. oldu.
2011
Çağrı Merkezi Defteri sektöre sunuldu.
Vodasoft CCS;
• Deloitte Technology Fast 50 Programı’nda Türkiye’nin en hızlı büyüyen kuruluşları arasında 15.,
• Deloitte Technology Fast EMEA (Avrupa, Orta Doğu ve Afrika'da) Fast 500 programında %672 büyüme ile 245. oldu.
2012
Vodasoft ISO 27001:2005 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi ve ISO 10002:2006 Müşteri Memnuniyeti Uygulamaları Sertifikası sahibi oldu.
Vodasoft CCS;
• Deloitte Technology Fast 50 Programı’nda 4. Kez Türkiye’nin en hızlı büyüyen kuruluşları arasına girdi.
• Deloitte Technology Fast EMEA (Avrupa, Orta Doğu ve Afrika'da) Fast 500 programında %474 büyüme ile 319. oldu.
2013
Müşterimiz CarrefourSA 2011, 2012 ve son olarak 2013’de üst üste 3 yıl Sikayetvar.com tarafından düzenlen Sektör Araştırmaları Analizinde kendi sektöründe Şikayet Yönetiminde en yüksek başarı puanıyla ödüllendirildi.