Specto CM - VODASOFT Çağrı Merkezi | Call Center Services
ust_img

Specto CM

SPECTO CONTACT MANAGER

Vodasoft’un çağrı merkezleri için geliştirmiş olduğu SpectoCM ( Specto Contact Manager – Specto Temas Yönetim Sistemi) ürünü ile yapılan tüm aktivitelerinizi takip edebilirsiniz.

SpectoCM ürünü kurumlarla/bireylerle yapılan tüm iletişimin kayıt altına alınıp takip edildiği bir aktivite yönetim sistemidir.

SpectoCM ile iletişim halinde olduğunuz kurumları/bireyleri kaydedebilir ve onlarla yapmış olduğunuz tüm görüşmeleri takip edebilirsiniz.

Specto CM ile;

Kurumsal veya bireysel müşterilerin her türlü bilgileri kayıt altına alınır.
Şirkette çalışan kişiler, şirketteki pozisyonları ve iletişim bilgileri takip edilebilir.
Müşterilere müşteri temsilcisi atanabilir.
Müşteriyle yapılan her türlü aktivite kaydedilir ve ilgili kişilere anında bilgilendirme gönderilir.
Müşteri veya aktivitelere ilgili dosyalar eklenebilir.
Müşteride oluşan fırsatlar kaydedilir ve bu fırsatların takibi yapılır.
Mesajlaşma sistemiyle kullanıcıların mesajlaşabilmeleri
Kullanıcılar birbirlerine görev atayabilir ve bunu takip edebilir.
Müşteriyle ilgili her türlü detayın yer aldığı özet bilgiye anında ulaşılabilir.
Açık aktivite/fırsat kayıtları takip edilebilir.
Otomatik uyarı mekanizmalarıyla müşteri temsilcileri gerekli durumlarda anında uyarılır.