
Sipariş Alma
Sipariş Alma
Vodasoft Sipariş Alma Hizmetleri, firmaların sipariş alma faaliyetlerini kolayca yürütmelerini, müşterilerin satın alma işlemlerini kolayca, e tkin, verimli, düşük maliyetli ve hızlı yapabilmelerini sağlar.
Voadasoft Çağrı Merkezi Platformunun sipariş alımlarında kullanılması şu avantajları sağlayacaktır:
Tek Numaradan Kullanımı ve Kolay Erişim
444, 0800 veya normal numara kullanılabilir. Restoranların veya şubelerin numaralarının tek tek ezberlenmesi, hatırlanılmaya çalışılması gerekmez.
Profesyonel Organizasyon
Alanında uzman, teknolojiyi etkin şekilde kullanabilen, eğitimli personelin, hızlı şekilde sipariş almasıdır. Profesyonel yöneticilerin koordinasyon ve süpervizörlüğünde, gerekli ve yeterli performansın sağlanılması için tüm teknikler kullanılır.
Artan Müşteri Memnuniyeti
Tüm kolaylıkların, standart karşılama ve ilginin neticesinde sağlanacak olan müşteri memnuniyeti artacaktır
Gelişmiş Teknoloji Kullanımı
Hiçbirisini satınalmak zorunda olmadığınız, telesatış, telepazarlama ve sipariş alma konusunda özel olarak geliştirilmiş, sizlerin de her yerden rahatça gözlemleyebileceğiniz kolaylık ve kapsamda profesyonel yazılımlar kullanılmaktadır. CLID algılama, CTI, otomatik arama, mesaj alma, CRM(Specto CRM) gibi tüm bileşenler sipariş alımı projelerine dahil edilmektedir.
IVR Kullanımı Sayesinde Otomatize Edilmesi
Otomatik karşılama, istenilen mesajların sunumu, değişen bekletme anonsları, veritabanı erişimleri, çağrı önceliklendirme, mesaj bıraktırma, veritabanı loglama gibi işlemler profesyonel IVR hizmelerimiz sayesinde sağlanır. Böylece, sipariş alım süreleri kısalır, self-servis hizmetler sayesinde operatör maliyetleri azaltılır, geri dönüşler için yeterli bilgi edinildiği için, sipariş kaybı engellenir.
Sanal Çağrı Merkezi
Pizza restoranları gibi dağınık yapıda restoran ağı olan işletmelerin tek numaradan sipariş alabilir hale gelmeleri için kurgulanan projedir.Normal şartlarda, restoranların doğrudan numaralarından alınan siparişler, tek numaradan (Ör. 444 52 44) karşılanır, ilgili restoran belirlenir ve IP Telefonların ve uzak ofis uygulamalarının çalıştığı restoranlar aktarılır. Tüm restoranlar ve sipariş alan personel tek bir çağrı merkezinin personeli gibi davranır. Tüm sistem, kişi ve restoran bazında raporlanabilir.
Esnek Operatör Adet ve Saatleri
Esnek saatlerde, tam veya yarı zamanlı operatörler çalıştırılabilir.
Akıllı Çağrı Dağıtımı
Akıllı çağrı dağıtımı sayesinde satış artırıcı “Akıllı Çağrı Yönlendirme”(Smart Call Routing) yapılabilir. Örneğin, il dışından arayan sipariş çağrılarının öne alınması, şehir içi çağrıların numaralarının loglanarak son aranmasının sağlanması.