Şikayet Yönetimi - VODASOFT Çağrı Merkezi | Call Center Services
ust_img

Şikayet Yönetimi

Şikayet Yönetimi - Her Şikayet Bir Armağandır...

 

Kurumlar müşterileri için ve onlar sayesinde vardırlar. Bu nedenle, memnuniyetleri son derece önemlidir. Başarılı bir kurum, müşterilerinin her türlü dileklerini kolayca iletebilacekleri tüm kanalları etkin şekilde kullananmak zorundadır. Birçok işletmede, bu kanalların açık olması, kanallardan gelen taleplerin her zaman başarılı olarak ele alındığı anlamına gelmez.

Özellikle şikayet bildirimlerinin ele alınma ve sonuçlandırma şekli kurumların gerçek imajlarını yansıtır.
Vodasoft, müşterileri adına Şikayet Yönetimi hizmeti sunar. İstenilen tüm kanallardan gelen talepler dikkatle ele alınır, arşivlenir, ilgililere atanır, takip edilir ve sonuçlandırılır.

Gerekli noktalarda kurumdan destek alınır. Tüm bilgiler dijital ortamda kayıt altına alınır; böylece, birden fazla kişinin aynı şikayeti takipetmesi gerekli durumlarda bilgi asimetsizi engellenir.

Şikayet Yönetiminin başarılı uygulanması neticesinde kurum:

 Müşterisini elinde tutabilecektir
Müşteri sadakatini artıracaktır
Marka olmanın gereğini yerine getirmiş olacak, markası ile çelişmeyecektir
Yeni müşteri kazanmanın maliyetinin yüksekliği göz önüne alınrısa, gelire katkıda bulunacaktır
Müşterilerinde, ürün ve hizmetleri ile ilgili geribildirim edinmiş olacaktır
Kayıt altına alınan tüm bilgiler, ileride geliştirilecek olan ürün ve hizmetlere altyapı sağlayacaktır
Kurumun kendine güvenini artıraca, oluşabilecek şikayetleri azaltacaktır
Geri çağırma, toplatma gibi kararlarla sonuçlanabilecek olan kriz durumları daha erken belirlenebilecektir
İyi bir şikayet takip sürece, şikayetlerin büyümesine engel olacaktır.