Ses Kayıt Sistemleri - VODASOFT Çağrı Merkezi | Call Center Services
ust_img

Ses Kayıt Sistemleri

Ses Kayıt Sistemi

 

 

Çağrı Merkezi

 

Vodasoft Call Center Services altyapısını kullanan inşaat firmaları ve proje pazarlama firmaları, tek numara üzerinden gerçekleştirilen tüm müşteri görüşmelerini kayıt altına alabilirler

 

 

Çağrı merkezinin ses kayıtlarını alması ve arşivlemesinin birçok faydası vardır. Bular:

 

  • Güvenlik ve doğrulama
  • İhtilafların çözümü
  • Yanlış anlama ve anlaşılmaların çözümlenmesi
  • Şikayetlerin daha kaliteli takibi
  • Müşteri temsilcilerinin iletişim kalitesinin denetlenmesi ve artırılması
  • Sunulan bilgilerin doğruluk ve kalitesinin denetlenmesi
  • İzinli pazarlam için yasal zorunluluk

 

Satış Ofisleri ve Satış Uzmanları

 

Arzu edilirse, stış ekibinin görüşmeleri de aynı sistem üzerinde kaydedilebilmektedir.

 

Satış ofisleri ve uzmanlarının ses kayıtlarını alması ve arşivlemesinin birçok faydası vardır. Bular:

Güvenlik ve doğrulama

İhtilafların çözümü

Yanlış anlama ve anlaşılmaların çözümlenmesi

Şikayetlerin daha kaliteli takibi

Satış uzmanlarının iletişim kalitesinin denetlenmesi ve artırılması

Eğitim ve geliştirme

Sunulan bilgilerin doğruluk ve kalitesinin denetlenmesi

Müşteri takibinin zamanında, doğru şekilde yapılması