Saha Ofisi Bağlantıları - VODASOFT Çağrı Merkezi | Call Center Services
ust_img

Saha Ofisi Bağlantıları

"Vodasoft Call Center Services altyapısını kullanan müşterilerimiz, gelen çağrıları kolaylıkla ilgili satış ofisine aktarabilirler."

 

 

Bu bağlantı için gerekli olan altyapıları Project partners sağlar. Bunlar:

 

  • Çağrı Merkezi Yazılım Modülleri
  • Merkez Santral Sistemler
  • Merkezi Ses Kaydı
  • Merkezi Veritabanı
  • Merkezi Güvenlik Koruması
  • Fiber Altyapı
  • Satış Ofisi Telefon Setleri
  • Merkezi Raporlama
  • Özel dijital SIP telefon setleri(cihaslar)

 

Merkez ve Satış Ofisleri Bağlantısının Sağlayacağı Faydalar

 

Vodasoft CCS'in sağlayacağı entegre iletişim altyapısı sayesinde, çağrı kaçırmaz, çağrıları doğru satış ofisine, doğru ekibe, doğru danışmana,  doğru ön bilgi ile, kayıt altına alarak aktarabilirsiniz.

 

Entegre Altyapınız Sağladığı Faydalar

 

  • Çağrı kaçırmazsınız
  • Kaçan çağrıları görebilisiniz
  • Merkezi raporlama yapabilirsiniz
  • Standart ve aynı kalitede karşılama yapılır
  • Yoğun çağrı trafiğini ele alabilirisiniz (reklam ve kampanya dönemleri gibi)
  • Çağrılar kategorize edilir ve doğru kişi ve ekibe aktarılır (talep, şikayet, satış, 2nci el, diğer hizmetler gibi)
  • Lokasyondan bağımsızdır (projeler Türkiye'ye dağılmış olabilir)
  • Her görüşmenin ses kaydı alınır ve arşivlenir
  • İlk görüşme, veritabanına kaydedilir
  • Arayan kişi tanınabilir (önceki aramaları, önceki ofis ziyaretleri, kimlerle görüştükleri, nelerle ilgilendikleri, müşterinin tipi-karakteri-getirisi-profili, hangi danışman ile görüştüğü, mülk sahibi olup olmadığı gibi)
  • Satış ofisi olmasa veya kapalı olsa dahi çağrı karşılama yapılır
  • Gelen çağrılarda nasıl hareket edileceği, ofislerce belirlenip, çağrı merkezinin bunu uygulaması sağlanabilir

 

"Project Partners'ın entegre ve merkezi  altyapısı sayesinde müşterileriniz tanır, hiçbir çağrıyı veya talebi kaçırmaz, satış ekibinizi kontrol ve motive edebilirsiniz."