Performans Yönetimi - VODASOFT Çağrı Merkezi | Call Center Services
ust_img

Performans Yönetimi

vodasoft_call_center_services_call_egitim

EĞİTİMİN HEDEF KİTLESİ

Çağrı Merkezi Takım Liderleri, Operasyon Sorumluları, Çağrı Merkezi Yöneticileri, İnsan Kaynakları Yöneticileri, Yöneticilik Potansiyeline Sahip Personel, Performans Sistemi İçerisinde Değerlendiren veya Değerlendirilen Olarak Rol Alacak Çalışanlar.

EĞİTİMİN SÜRESİ

2 gün (09.30 – 17.00)

KATILIMCI SAYISI

Tavsiye edilen katılımcı sayısı 12 kişidir.

EĞİTİM HAKKINDA

Performans bir organizasyonun belirli bir süre içerisinde hedeflerini gerçekleştirmede gösterdiği başarıdır. Çağrı merkezi sektöründe müşteri memnuniyeti ve sadakat yaratan mükemmel hizmet, organizasyonu oluşturan bütün çalışanların yüksek performans göstermesine bağlıdır. Organizasyonun rekabet edebilmesi için kritik önem taşıyan bu hedefe bireylerin kişisel çabaları ve tesadüfler ile ulaşılması olası değildir. Performansın bir süreç olarak yönetilmesi ve sürekli gelişiminin sağlanması gerekmektedir. Bu seminer 360 Derece Performans Yönetimini değerlendirenler, değerlendirilenler ve organizasyon için 3 boyutlu olarak ele almakta ve organizasyonların performanslarını sürekli olarak geliştirmeleri için gerekli olan ipuçlarını vermektedir.

EĞİTİMİN HEDEFLERİ

Eğitim sonunda katılımcılar;

Performansın ne olduğunu ve kalite, verimlilik gibi diğer kavramlarla ilişkisini öğrenecek,
Performansın değerlendiren, değerlendirilen ve organizasyon için faydalarını anlayacak,
360 derece performans yönetim sistemi hakkında bilgi sahibi olacak,
Kalitatif, kantitatif ve gözleme dayalı performans kriterlerini inceleyecek,
Sistemin kurulum, gelişim ve kalibrasyonu hakkında ön bilgi edinecek,
Hedef ve yetkinlik bazlı performansı değerlendirebilecek,
Performans geri bildirimi ile ilgili bilgi sahibi olacak,
İyi ve kötü performansla ilgili alınacak aksiyonları öğreneceklerdir.

EĞİTİMİN YÖNTEMİ

Katılımcı kitabı,
Tekli ve grup halinde uygulama alıştırmaları,
Aktif katılımlı ve etkili sunum ile kapsamlı bilgilendirme,
İş hayatına yönelik uygulamalar,
Örnek uygulamalar.