Partnerinizi Seçerken ! - VODASOFT Çağrı Merkezi | Call Center Services
ust_img

Partnerinizi Seçerken !

Çağrı Merkezi Partnerinizi Seçerkenki Adımlarınız

(10 Adımda Çağrı Merkezinizi Seçin)

 

Adım 1) Short List (Kısa Liste) Oluşturun

Her potansiyel çağrı merkezi şu temel özellikleri taşımalıdır: İyi bir teknoloji altyapısı, finansal sağlamlık, kurumsal tutarlılık, sağlıklı bir geçmiş ve gelişim, uygun ve esnek kapasite. Bu temel özelliklere sahip bir firma kısa listesi oluşturduktan sonra gerçek seçim süreci başlamış demektir.

 

Vodasoft tüm bu standartlara sahip, sektörün en fazla marka ile çalışan çağrı merkezidir.

 

Adım 2) Uygun Olmayanları Çıkartın

Bazı çağrı merkezi firmaları sizinle çalışmak istemeyebilirler. Bu, yeterince büyük olmamanız, doğru sektörde olmamamanız, profillerine uygun olmamanız bunlardan bazıları olabilir. Sebep her ne olursa olsun, geçerli olsun veya olmasın, belirtsin veya belirtmesinler, eğer sizin işinizin bir çağrı merkezi için yeterince önemli olmadığı kanaatiniz oluşmuş ise, bu firmayı listenizden çıkartın.

 
Vodasoft Call Center Services, operasyonları ister küçük olsun ister büyük, değerli markalara hizmet vermekte ve bu markaları kendi markası gibi sahiplenmekte ve benimsemektedir. Bunu, referanslarımızdan ve bizimle çalışmaya devam ettikleri süreden anlayabilrisiniz.

 

Adım 3) Yönetsel Konularda Tatmin Olun

Şu yönetsel kriterleri kontrol ediniz.
Yönetim kendi işine dalmış durumda mı?
İşinizi anlamaya çalışıyorlar mı, yoksa odakları başka bir yerde mi?
Temasta olduğunuz çağrı merkezi yetkilileri YETKİ sahipleri midir?
Destek hizmetlerinde ne kadar derinleşmişler?
Sistem ve uygulamalar olarak, ihtiyaçlarına uygun esnekliğe sahipler mi?
Adaptasyonları zorlanarak mı oluyor, yoksa kolay ve akıcı mı? 
Eğer "esneklik" kurumsal yapılarında varsa, bunu örneklerini göstermekte zorlanmayacaklardır.

 

 

Vodasoft Call Center Services, çok değişik sektörlerde, çok değişik detay ve derinlikte, saha bağlantıları ve birçok entegrasyonu gerektiren onlarca projenin hayata geçirilmesi ve işletilmesini yıllardır yapmaktadır.

 

Adım 4) Başkaları Firma Hakkında Neler Söylüyor

Listenizde kalan firmalar, en iyi iş yaptıkları firmaları ve projelerini size gösterip hatta bazılarıyla görüşmenizi de sağlayabilirler. Bu önerileri değerlendirirken, o projelerdeki işlerin sizin işinize yakınlığına, adedine ve çalışma sürelerine, direk konu ile ilgili kişilere erişip erişemediğinize dikkat ediniz. Bu çalışmanız listenizi daha da kısaltacaktır. Halihazırda çalışılmayan referansları değerlendirirken daha dikkatli olunuz. Canlı, aktif referansların adet ve niteliklerine daha fazla odaklanınız.

 

Vodasoft Call Center Services, çok değişik sektörlerde, çok değişik detay ve derinlikte onlarca projenin hayata geçirilmesi ve işletilmesini yıllardır yapmaktadır. Tüm canlı (şu anda yürütülmekte olan) referanslarımız görmek için tıklayınız.

 

Adım 5) Şeffaflık

Yerlerini gördünüz mü? Sistemlerine baktınız mı? Ara kademelerle tanıştınız mı? Üst yönetimle görüşebildiniz mi? Her istediğiniz zaman ziyaret edebiliyor musunuz?

 

Vodasoft Call Center Services’un kapısı sizlere her zaman açıktır. Güvenlik ve gizlilik sınırları aşılmadığı taktirde, her zaman misafirimizsiniz.

 

Adım 6) Odaklılık

Listenizdeki firmalarınız çağrı merkezi konusuna ne kadar odaklılar. Üst yönetim bu alana odaklı kişiler mi? Başka işlerle de uğraşıyorlar mı? Ana odağı bu iş olmayan bir grup firması mı? Büyük bir grubun, küçük bir firması mı? Referansaları arasında kendi gruplarından oldukça fazla marka mı var, yoksa ağırlık dış markalar mı? Sektörel birikimleri, sektöre katkıları neler? Sektörde etkin ve bilinirler mi? Saygınlıkları nedir?

 

Vodasoft Call Center Services’un 10 yılı aşkın süredir, sadece çağrı merkezi dışkaynak kullanımı alanına odaklanmış, tüm kariyerlerini bu alanda yapmış kurucu ve yöneticilerden oluşmaktadır.

 

Adım 7) Profesyonellik

Yönelttiğiniz sorular ve sorunlar yönetim kadrosuna tanıdık geliyor mu? Cevapları, verdikleri karşılıklar bu konuda daha önceki bir deneyimi gösteriyor mu? Projenizdeki zorlukları anlama ve çözümleme konusunda size güven veriyorlar mı? Projenizi, eğer bir fırsat varsa, geliştirebime potansiyelini hissedebiliyor musunuz? Stresli ve yorgun mu görünüyorlar, dinlenmiş ve zinde mi? Şimdi listenizde bir veya iki firma kalmış olmalı.

 

Vodasoft Call Center Services’un kültürü, profesyonel bir aile kültürüdür. Çalışanlarımız bizim en önemli değerimizdir.

 

Adım 8) Kültür

Firmada çalışan insanların yüzlerine bakın? Gülüyorlar ? Odaklılar ? Bir eğitime katılın. Katkı ve katılımları ne düzeyde? Eğitimcinin bilgi seviyesi nedir? İK ile görüşün. Bağlılık derecesi nedir? Yönetim kadroları kalıcı mı? Bir öğlen yemeğine katılın. Burada çalışmanın nasıl birşey olacağını bir düşünün. Eğer "hayır" diyrosanız firmayı eleyin.

 

Vodasoft Call Center Services’un kültürü, profesyonel bir aile kültürüdür. Çalışanlarımız bizim en önemli değerimizdir.

 

Adım 9) Kişilik

İnsanlar birlikte iş yapmayı arzuladıkları insanlarla iş yaparlar.
Yetkililerle uzun bir toplantı, yemek veya workshop sonrası kendinizi nasıl hissediyorsunuz?
Tekrar görüşmeyi istiyor musunuz? İşinizi anladılar ve benimsediler mi?
İşinizi İSTİYORLAR mı?
 

 

Vodasoft Call Center Services’un değerli markalara kaliteli hizmet sunmaya TALİPTİR.