Müşteri Hizmetleri - VODASOFT Çağrı Merkezi | Call Center Services
ust_img

Müşteri Hizmetleri

Müşteri Hizmetleri

 

Pazardaki ürün çeşitliliğinin ve buna bağlı olarak rekabetin arttığı, müşteri memnuniyetinin ön planda olduğu günümüz iş dünyasında firmaların, satış pazarlama faaliyetlerine, hizmet anlayışlarına olan bakış açılarını geliştirmeleri ya da tamamen değiştirmeleri gerekmektedir.

Tecrübeler göstermiştir ki, yeni müşteri kazanmak için yapılan çalışmalardaki maliyet kalemleri, mevcut müşteri memnuniyetinin arttırılarak devamlılığını sağlamak yönünde yapılan çalışmalardaki maliyet kalemlerinden her zaman daha yüksek olmuştur.

Bu nedenledir ki firmalar, mevcut ve potansiyel müşteri talep ve şikayetlerini toplamak, değerlendirmek ve çözümlemek amacı ile Çağrı Merkezi çalışmalarına hız vermektedirler.

vodasoft_call_center_services_musteri_memnuniyeti

Profesyonel bir altyapı ile kurulan çağrı merkezleri şu hizmetleri sunabilir:

 

 Müşteri taleplerini değerlendirmek

 Müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek

 Müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek

 Ürünle ilgili sorunları çözmek

 Ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini koordine etmek

 Müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak

        ·Özel gün kutlama

        ·Yeni ürün tanıtımı

        ·Memnuniyet çalışmaları

Telefon, e-mail, faks gibi iletişim araçları ile alınan çağrılar;

 Görüşme kayıtları bir yazılımda tutulmakta

 Ses Kayıtları alınmakta

 Çağrı merkezi performansı raporlana bilmektedir.

Alınan çağrılar ve yapılan görüşmeler dahilinde firmanın birçok konuda strateji belirmesi için bir çok kaynak oluşmaktadır.

 Ürün kalitesi

 Satış personeli performansı

 Bayi kanalı performansı

 Çağrı merkezi performansı

 Servis ekibi performansı

 Reklam ve kampanya çalışmalarındaki başarı

 

Firma bu raporlara göre çalışmalarına hız vermekte, kendini geliştirmekte ve hedeflenen müşteri devamlılığını sağlamaktadır.