Mesai Dışı Çağrı Alımı - VODASOFT Çağrı Merkezi | Call Center Services
ust_img

Mesai Dışı Çağrı Alımı

Mesai Dışı Çağrı Alımı

Şirketleriniz mesai saatlerinizin dışında da çağrılara cevap verebilmeli. Önemsiz gibi görünen bu konu birçok işletmenin çok önemli telefon çağrılarını kaçırarak hem müşteri memnuniyetini düşürmekte hem de kazanç kaybetmekteler.

vodasoft_call_center_services_mesai_disi_cagri_alimi

Vodasoft Çağrı merkezi Platformu, mesai dışı saatlerinizde şirketinize gelen tüm çağrıları sizin adınıza, kendi tesisimizde, profesyonel operatörler ve teknolojiyle karşılayıp, gerektiğinde bilgi verebilir, mesaj alabilir veya şirket içindeki ilgili kişilere uyarılar gönderebilir.

Nitelik

Avantaj

Fayda

Yönlendirme veya özel hatlarla çağrılarınız Vodasoft tesislerinde sonlandırılır Dakika veya süre üzerinden fiyatlandırma Şirketinizi veya markanızı araynlar cevapsız kalmayacaktır
Telefonlarınız sizin isminizle açılrı (ör. “Vodasoft, iyi akşamlar”) Çağrı gelmediği taktirde, bedele ödememe Aylık olarak çok fazla çağrı, cevapsız kapanmaktan kurtulacak, belki de birçok kurumsal öneme sahip, satış fırsatları yakalanabilecektir.
Bilgi sunumu ve mesaj alımı için gerekli teknolojiler kullanılır Altyapı kurulmasına gerek olmaması Büyük problemelere sebep olabilecek şikayetler cevapsı bırakılmayacak, müşteri, şikayetlerini her saat verebileceği bir yetkiliye ulaşabilecektir.
CLID bilgisinin algılanması durumunda, sizleri kimlerin, hangi numaralardan aradığı bir rapor ile sizlere sunulur Personel ve vardiya düzenlemeye gerek olmaması Marka ve şirket imajı olumlu etkilenecektir
Önemli/Gerekli durumlarda SMS, telekonferans, email veya direk arama ile ilgili firma yetkililerine ulaşılır   Telefonlarınız sizin isminizle açılrı (ör. “Vodasoft, iyi akşamlar”)
Tüm yazlımlar WEB tabanlıdır. Sizleri kimlerin, hangi saatte, hangi konuyla ilgili olarak aradığını, dönüş beklenip beklenmediğini, tekrar ne zaman arayacağını internet üzerinden, bir browser aracılığıyla görebilirsiniz. Bunu, tüm şirket çalışanları kullanabilecekleri gibi, tüm bilgileri email veya SMS ile kendi mailbox veya cep telefonlarına göndertebilirler.   Müşteri memnuniyeti artacaktır
Profesyonel karşılama ve tüm aktivitelerin veritabanına loglanması   Önemli mesajlar kaybolmayacak, anında iletilmesi gereken mesajlar firma yetkililerine SMS; telekonferans, direk arama gibi yollarla mutlaka iletilecektir. Diğer mesajlar ise, email ile gönderilecek veya firma çalışanlarınızın Specto CRM yazılımına bağlanarak, internet üzerinden kendilerine gelen yeni ve eski mesajların tamamını görebileceklerdir.
Çağrı adetleri, bekleme süreleri, konuşma süreleri, bekletilme süreleri, abandone olma oranları gibi istatistikleri verebilen ACD ve CDR raporlama.   Mesai dışı saatlerinizde şirketinzde oluşan telefon trafiği ortaya çıkartılacak, böylece, kurumsal iletişim billgileriniz güncellenecek, stratejileriniz netleşecektir.
    Rakiplernize üstünlük kazanacaksınız.