Lokasyon Danışmanlığı - VODASOFT Çağrı Merkezi | Call Center Services
ust_img

Lokasyon Danışmanlığı

Lokasyon Danışmanlığı

Çağrı merkezleri yoğun çalışma atmosferi olan yerlerdir. Diğer birimlerden farklı olarak aynı ortamda çalışan personel adedi daha fazla olduğu gibi sürekli telefonla iletişim kurulduğu için yoğun bir gürültü sözkonusudur.
 
Çok sayıda kişinin aynı ortamda çalıştığı bu yapıda çalışma ortamının çok iyi tasarlanması gerekir. Yanlış tasarım aşırı gürültü, demotivasyon, salgın hastalık, verimsiz çalışma ortamı başta olmak üzere birçok probleme yol açabilir. Bu yüzden çağrı merkezi lokasyonunun farklı bir şekilde ele alınması ve projelendirilmesi gereklidir.
 
Vodasoft’un vermiş olduğu L101 - Lokasyon Danışmanlığı mimari planlaması yapılan çağrı merkezi biriminin, çağrı merkezi dinamikleri açısından tekrar ele alınıp en verimli şekilde tasarlanması için  gerekli yapılanmanın ele alındığı bir danışmanlıktır.
 
Bu çerçevede verilen hizmetin ana içeriği aşağıda yer almaktadır ;
 
• Çağrı merkezi Stratejisi ve lokasyon
• Lokasyonun Kapasite Planlaması
• Yerleşim Planı
• Hareketli Alanların Planlanması
• Akustik
• Güvenlik
• Temizlik
• Sağlık
• Aydınlatma
• Ergonomi
• Görüntülü İkaz Sistemleri Planlaması
• Sesli İkaz Sistemleri
• Duyuru Panoları
• Mobilya, Sandalye ve Çalışma Dolabı Planlaması
• Çalışma Masaları Tasarımı
• Sosyal Yerleşim Planı
• Kurumsal Kimlik
• Klima, Havalandırma, İklimlendirme, Isıtma
• Lavabolar
• Elektrik Sistemi