KolayAnket - VODASOFT Çağrı Merkezi | Call Center Services
ust_img

KolayAnket

KolayAnket

 

SMS yoluyla tüketicilere sorular sorup, görüşlerini ve yorumlarını alabilmeyi sağlayan bir teknoloji ve hizmet paketidir.

VODAKolayAnket, firmanın ihtiyacı olan ölçümleme için, hedef kitleyi örnekleyen gruplara ulaşarak, mobil internet üzerinden son sürat araştırma yapmayı sağlayan ve anlık raporlama yapabilen çözümdür. 

 

KolayAnket Neden Kullanılmalıdır?

 

Hedef kitleye en uygun soruları sorma imkanı (belirli bir ürünle ilgilenenlere, o ürünle ilgili anket gönderme) 

Daha kapsamlı anket uygulayabilme

Tüketicinin kendisi tarafından doldurulduğuna emin olunan, daha güvenilir yanıtlar

Data girişi için gereken zaman ve işgücünden tasarruf 

Anket sonuçlarını anında görüntüleyebilme, anlık raporlama 

Yüz yüze veya telefonla ankete göre daha düşük maliyet

Yüksek yanıt oranı

Yanıt veren müşteriye daha sonra anket yapabilme imkanı

Düşük hata oranı (Görerek yapıldığı için)
 



SMS Uygulaması

 

SMS ile KolayAnket uygulamasında, bir SMS ile müşteriye anket linki gönderilir. Linke tıklayan müşteri, firma için hazırlanmış olan anket sayfasına gider ve anket girişini tamamlar.

 
 
 
 
 

Kiosk Uygulaması

 

KolayAnket'in Kiosk uygulaması, müşterilerimizin uygun gördükleri lokasyonlara koyacakları kiosklardan müşteri feedback edinimi,ni sağlar. Uygulaması Vodasoft CCS tarafından geliştirilmiştir. Vodasoft müşterileri bu hizmetten ücretsiz yararlanır.

 
 
 
 

QR Code Uygulaması

 

KolayAnket'in QR Code uygulaması, müşterilerimizin uygun gördükleri lokasyonlara koyacakları QR Code standaları aracılığıyla müşteri feedback edinimini sağlar. Uygulaması Vodasoft CCS tarafından geliştirilmiştir. Vodasoft müşterileri bu hizmetten ücretsiz yararlanır.

QR Code uygulanabilecek bazı noktalar şunlardır:

 -Mağazalar
 -Kasa Yanları
 -Servis Formları
 -Satış Ofisleri
 -Ürün Katalogları
 -Servis/İade/Teslim Fişleri
 -İrsaliyeler/Faturalar
 -Paketler
 -Mağaza Bölümleri (Manav, Et, Şarküteri vs)