IVR, Sesli Sistemelr - VODASOFT Çağrı Merkezi | Call Center Services
ust_img

IVR, Sesli Sistemelr

IVR Sistemleri
 

IVR Kullanımı, çağrı merkezi hizmetlerinin şekillenmesi ve çeşitlenmesi sağlamaktadır. Sadece IVR üzerinden hizmet alan müşterilerimiz oluduğu gibi, Hem canlı operatör hem de IVR kullanan müşterilerimiz de vardır.
 


IVR, bilgi sistemlerine uzaktan telefonla erişerek, DTMF tuşlar ya da sesle yönlendirerek bilgi alışverişinde bulunulmasını sağlayan bir interaktif sesli yanıt sistemidir.

 IVR sistemleri, müşterilerin ya da şirket elemanlarının telefon kullanarak çok çeşitli bilgilere erişimine ve bilgi sistemleri üzerinde işlem yapmalarına olanak tanır.

Tekrarlanan işlemlerin yoğunlukla görüldüğü organizasyonlarda, bu işlemlerde insan gücü kullanılması yerine IVR üzerinden interaktif olarak yapılması verimlilik, müşteri memnuniyeti ve maliyet tasarrufunu da beraberinde getirir.

Günümüzde Internet üzerinden işlem yapılması çok basit ve ekonomik olmakla birlikte, geniş kitlelere erişim için internet kullanımı yeterince yaygın değildir. Bu yüzden, müşterilerinizin size 7 gün 24 saat boyunca mekandan bağımsız olarak erişmesini sağlayan en etkin ve ekonomik ortam hala Telefon’dur.

 Konuşma tanıma sistemlerinin de gelişmesi ve yaygın kabul görmeye başlamasıyla birlikte, IVR sistemleri de artık sadece büyük kurumların değil, küçük ve orta boy kuruluşların da ilk tercihi olmuştur.

IVR sistemleri, telefon ve santral sistemleri ile entegre olmayı sağlayan bir donanım katmanı, iş uygulamalarının ve çağrı akışlarının belirlendiği bir uygulama katmanı ve bilgi sistemleri ile etkileşimi sağlayan bir entegrasyon katmanından oluşmaktadır.

"Vodasoft Call Center Services altyapısı ayesinde, sizi arayan bir müşteri adayınız, projeniz nerede olursa olsun ilgili proje satış ofislerinize aktarılır ve görüşme kaydedilebilir."