İnsansız Arama - VODASOFT Çağrı Merkezi | Call Center Services
ust_img

İnsansız Arama

Dış Arama(Outbound) Çağrı Merkezi Altyapısı

 

 

"İletişim, gelen ve yapılan çağrılarla bir bütün olabilir."

 

Dış arama çaılşmaları proaktif olmanın temelinde yatan en önemli kriterlerdendir.

 

 

 

 

Çağrı Merkezleri hem gelen çağrıların (Inbound Calls) karşılandığı ve işlendiği, hem de dış aramaların (Outbound Calls) gerçekleştirildiği birimlerdir. Dış aramalar firmanın iş modelinde çok ciddi bir yer teşkil edebilmektedir.

 

Vodasoft Call Center Services, kurmuş olduğu altyapıyı müşterilerine kullandırarak dış arama organizasyonlarını rahatlıkla yapmanızı sağlayabilir ve bu aramaları tüm detaylarıyla raporlayabilir. Dış aramanın içeriğine bağlı olarak uygun profilde insan kayanağı istihdamını müşterisi için gerçekleştirebilir vetüm iş süreçlerini belirleyerek uygulamaya sokabilir.

 

"Dış arama çalışmaları insansız da gerçekleştirilebilir. Bu, gelişmiş sistemler ve ön hazırlık gerektirir."

 

Vodasoft Call Center Services, aşağıda kısa bir liste şeklinde sunulan tüm dış arama çalışmalarında “Tasarım-Uygulama-Raporlama-İyileştirme” zincirinin tüm halkalarında size yardımcı olabilecek insan kaynağı, süreç birikimi ve teknolojiye sahiptir.