İ.K. - VODASOFT Çağrı Merkezi | Call Center Services
ust_img

İ.K.

"Başarılı projeler, başarılı takım arkadaşları ile ortaya çıkar. Aramıza katılmak için CV göndermeniz yeterli...Sevgiler"


Gözde BEREKET
İnsan Kaynakları Müdürü, Vodasoft CCS

 

...evet, "Başarılı projeler, başarılı takım arkadaşları ile ortaya çıkar"

VODASOFT İnsan Kaynakları Politikasını bu gerçekten yola çıkarak şekillendirmiştir. Personel alım süreci, uzman personel tarafından eğitimi, iş süreçlerine adaptasyonu ve motivasyonu profesyonel bir kadro tarafından yapılmaktadır.

Siz de VODASOFT'un bir oyuncusu olmak istiyorsanız aşağıda verilmiş olan adrese CV'nizi (Konu kısmına pozisyon ismini yazarak) gönderiniz.

En kısa sürede sizinle temasa geçilecektir...

Sevgiler

CV Göndermek İçin Tıklayınız

 cv@vodasoft.com.tr

MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ +
Altunizade'de faaliyet gösteren Çağrı Merkezimiz bünyesinde tam zamanlı ve yarı zamanlı olarak çalışabilecek, müşterilerden gelen soru ve sorunları yanıtlayıp bayi, servis ve merkezle koordinasyonu sağlayarak müşteri problemlerini çözüme kavuşturabilecek müşteri Temsilcileri aranmaktadır.


Aranan Nitelikler :

 

 

• En az Lise, tercihen üniversite mezunu,
• Çağrı Merkezi ve benzer pozisyonlarda görev almış
• Çözüm odaklı, insiyatif kullanabilecek
• Takım çalışmasına yatkın, sorumluluk alabilecek
• Analitik düşünebilen
• İletişim becerileri kuvvetli ve akıcı bir diksiyona sahip
• Öğrenmeye ve kendisini geliştirmeye istekli
• Esnek çalışma saatlerine uyumlu ( 09:00-00:00 arasındaki değişken vardiyalar )
• Tercihen Üsküdar, Ümraniye ve Kadıköy ilçesinde ikamet eden
• Deneyim Süresi : 0-2 yıl
• 20-26 yaş arasında tercihen Bayan

Hemen başvurun

cv@vodasoft.com.tr 

TELE SATIŞ UZMANI +
Şirketimiz bünyesinde mevcut portföyümüzdeki müşterileri arayarak telefonda satış yapabilecek, satış yeteneklerine güvenen çağrı merkezi telesatış personeli arıyoruz. Satış Temsilcisinde aranan nitelikler aşağıda yer almaktadır.


 

Aranan Nitelikler :

 

• İletişim becerileri kuvvetli ve akıcı bir diksiyona sahip,
• Satış kabiliyeti olan,
• Müşteri odaklı, insan ilişkilerinde başarılı,
• Bir takımın parçası olarak görev ve sorumluluk alabilecek,
• Öğrenmeye ve kendisini geliştirmeye istekli,
• Profesyonel iş hayatında kariyer yapmak isteyen,
• En az lise mezunu
• Word, Excel ve internet uygulamalarına vakıf,
• 20-26 yaş arasında
• Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az iki sene süreyle tecilli,
• Tercihler
• Üsküdar, Ümraniye ve Kadıköy ilçesinde ikamet eden ,
• Tele satış ve benzer pozisyonlarda görev almış,
• Üniversite mezunu,
• Sigara kullanmayan.

Hemen başvurunuz:

cv@vodasoft.com.tr

SİSTEM VE NETWORK MÜHENDİSİ (SNM) +

 

 


İşin Tanımı
 
Mevcut sistemlerin yönetimi, performansının takibi ve sorunlarının iyileştirilmesi (Güvenlik, Yedekleme, Bakım, Dokümantasyon, Anlık destek )konularıyla ilgilenmek.

Şirket içinde kullanılan serverların (Ses kayıt sistemleri, ACD kayıt sistemleri, IVR vb.) yedekleri almak, güncelleştirmelerini yapmak, arızalarını gidermek, gerektiğinde tamirlerinin yaptırılmasını sağlamak ve koordine etmek.


Kullanıcıların donanım, CRM ve çağrı merkezi yazılımları ile ilgili sorunlarını tespit etmek ve çözüme kavuşturmak.

Gerekli durumlarda telekom sistemleri (telefon santrali, çağrı merkezi sistemleri vb.) üzerindeki bakım, kontrol ve arızalari gidermek veya ilgili dış firmalara yaptırtmak.
Şirket içinde kullanılan bilgisayar ve tüm çevre birimlerinin envanterini tutmak, güncelleştirmeleri yapmak ve yeni gereksinimleri karşılamak için yöneticisine rapor sunmak.
Yeni hat alımlarında telekom ile olan işleri takip etmek

 

Aranan Nitelikler :


En az 3 yıl benzer pozisyonlarda deneyimli
Windows 2003 Server, Active Directory, Exchange Server, Router, Gateway, VPN vb... genel network ve sistem yönetimi sistemlerinde deneyimli
Tercihen Linux bilgi ve tecrübesine sahip
Sistem güvenliği konularında bilgili, tercihen Fortinet Firewall ile çalışmış
Teknik literatürü takip edecek seviyede İngilizce bilen
Ses Teknolojileri konusunda uzman
Transmisyon ve telekomünikasyon altyapısı hakkında bilgiye sahip (TDM, PCM, ATM, SDH, Frame-relay, Newbridge, DXX, ADSL, G.SHDSL, MetroEthernet hakkında bilgiye sahip),
Tercihen çağrı merkezi deneyimi olan, telekom, santral sistemlerinde bilgili
Çağrı merkezi altyapısıyla çalışan çalışanlarımıza hızlı ve doğru desteği verebilecek
Genel backup yöntem ve sistemlerinde tecrübe sahibi, tercihen SQL Server yedekleme konularında bilgili
Araştırma ve öğrenmeye istekli, ekip çalışmasına yatkın, sonuç odaklı, yaratıcılığı güçlü, zaman yönetiminde başarılı
7 gün 24 saat prensibi ile firmamızın müşterilerinde destek verebilecek olması
Askerlikle ilişiği olmayan

 

Hemen başvurunuz:

cv@vodasoft.com.tr

VODASOFT ÜCRETSİZ EĞİTİMLERİ +

ÇAĞRI MERKEZİ ÜCRETSİZ EĞİTİM VE İŞ FIRSATI (ref: CMEGTM) Vodasoft Call Center Solutions

İlan Bilgileri
İlan ilk yayın tarihi bilgisi: 03.02.2015
İlan Güncelleme Tarihi: 04.02.2015
İlan kapanma tarihi bilgisi: 03.04.2015
Genel nitelikler:

 

  • En az lise mezunu iseniz,

  •  İletişim becerilerinizin güçlü olduğunu düşünüyorsanız ,

  •  Bir takımın parçası olarak görev ve sorumluluk almak istiyorsanız,


Sizi Üsküdar Belediyesi İstihdam Merkezi işbirliği ile gerçekleştireceğimiz  Çağrı Merkezi Eğitimine davet ediyoruz,

Eğitimimiz bir gün sürecek olup ,eğitim sonunda, bizimle çalışmak isteyen genç ve dinamik adaylara iş fırsatı sağlanacaktır.


Eğitim Üsküdar Bağlarbaşı Kültür Merkezi'nde gerçekleşecektir.

 

İş tanımı:

 

Fırsat verilse kendimi geliştirerek  ekip çalışmasına  uyumlu huzurlu bir iş ortamında çalışmak isterim diyorsanız,

Kariyer planlamamı yapmak  istiyorum ama tecrübem olmadığından fırsat bulamıyorum diyorsanız,

İletişimi seviyorum,
 insanlara yardımcı olmayı seviyorum ama bunu ofis ortamında - sahaya çıkmadan,satış stresi olmadan yapmak istiyorum diyorsanız,

Diksiyonuma ve kişisel gelişimime katkıda bulunarak kendimi geliştirebileceğim ve bu gelişimimin ödüllendirileceği bir yapıda olmak isterim diyorsanız,

Siz
e geleceğin meslekleri arasında olan Çağrı Merkezi alanında eğitim ve kariyer fırsatı sunuyoruz.

 

Pozisyon Hakkındaki Diğer Bilgiler

 

Şehir/Ülke: İstanbul(Asya)
 
Personel sayısı: (Belirtilmemiştir)
Firma Sektörü: Bilişim
Pozisyon Tipi: Sürekli / Tam zamanlı
 
ş Alanı: Müşteri Hizmetleri / Çağrı Merkezi, Müşteri İlişkileri
Pozisyon Seviyesi: Yeni Başlayan
 
Eğitim Seviyesi: Lise (Mezun), Meslek yüksekokulu (Öğrenci), Meslek yüksekokulu (Mezun), Üniversite (Öğrenci), Üniversite (Mezun), Yüksek Lisans (Öğrenci), Yüksek Lisans (Mezun), Doktora (Öğrenci), Doktora (Mezun)