Mudo, hazır giyim ve dekorasyon perakendeciliği sektörüne hizmet veren yarım asırlık bir marka haberi - VODASOFT Çağrı Merkezi | Call Center Services
ust_img

Mudo, hazır giyim ve dekorasyon perakendeciliği sektörüne hizmet veren yarım asırlık bir marka

Mudo, hazır giyim ve dekorasyon perakendeciliği sektörüne hizmet veren yarım asırlık bir markafacebooktwitter
Çağrı merkezi hizmetlerini Vodasoft CCS'den alan MUDO, stratejisini anlattı.

Yaptığı cesur girişimlerle de birçok hazır giyim markasının doğuşuna öncülük etti. 1 Aralık itibarıyla Mustafa Taviloğlu’ndan bayrağı devralan Ömer Taviloğlu, Mudo’nun içinde bulunduğu değişimi şöyle anlatıyor: “Kurucumuz Mustafa Bey ile birlikte Mudo’nun daha kurumsal bir yapıya geçebilmesi için 2011’de çalışmaya başladık. Amacımız Mudo’yu Mudo yapan değerleri koruyarak sürdürülebilir büyümeyi sağlamak, Mudo’yu nice 50 senelere taşıyacak yapıyı ve ekibi kurmaktı. Bu çalışma sonucunda, yeni nesil müşteri ve çalışanlara yeni nesil bir Mudo tasarlamak için, bir dönüşüm programı kurguladık. Bu programla; çalışanlarımıza aldığımız önemli kararların bir parçası olma ve şirketin geleceğini tasarlama fırsatı tanıdık. 2013’te sürdürebilir kârlılık konusuna odaklandık, 2014’te ise ana odağımız müşteri deneyimi olacak.” Mudo 2014’te; 117 mağazaya, 96 bin metrekareye, 2600 çalışana ve yüzde 20 büyüme hedefine koşuyor.