Çağrı Merkezleri Derneği 4. Dönem Yönetim ve Denetim Kurulu haberi - VODASOFT Çağrı Merkezi | Call Center Services
ust_img

Çağrı Merkezleri Derneği 4. Dönem Yönetim ve Denetim Kurulu

Çağrı Merkezleri Derneği 4. Dönem Yönetim ve Denetim Kurulufacebooktwitter
Vodasoft Çağrı Merkezi Derneği 4. Dönemde de Yönetim ve Denetim Kurulu üyeliğinde

Türkiye çağrı merkezi sektörünün en önemli organizasyonu olan ve sektöre yön veren Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD), 17 Şubat 2016 tarihinde gerçekleştirdiği Olağan Genel Kurul Toplantısı’nda yeni dönem Yönetim ve Denetim Kurulu Üyelerini seçti. Vodasoft CCS olarak bir dönem daha ÇMD Yönetim ve Denetim Kurulunda yerimizi aldık.  Tüm üye firmaların oybirliği ile kabul ettiği yeni ÇMD Yönetim ve Denetim Kurulu 2019 yılının Şubat ayına kadar görevde olacak.