BTK 2014'de Tüketici Yasasını Gündeminde Tutuyor haberi - VODASOFT Çağrı Merkezi | Call Center Services
ust_img

BTK 2014'de Tüketici Yasasını Gündeminde Tutuyor

BTK 2014de Tüketici Yasasını Gündeminde Tutuyorfacebooktwitter
Çağrı Merkezlerini de yakından ilgilendiren, markaların dikkatle takip etmesi gereken yeni tüketici yasası BTK'nın 2014 iş planında yerini aldı.

BTK, çağrı merkezlerini yakından ilgilendiren tüketici yasasının yeni haliyle ilgili çalışmalarına devam etme kararı aldı. 2014'de bu kanunla ilgili olarak kendisine düşen görevler için hazırlıklar yapan BTK, yasanın doğru uygulanmasını denetleme roller de üstlenecek.

Vodasoft CCS olarak, yeni yasalar ve markalara getirdiği yükümlülüklerle ilgili olarak çalışmalar yapımaktayız.

 

Özellikle izinli pazarlama ile ilgili yasal maddeler çağrı merkezlerinin hayatların etkileyecek maddeler içermekte. Markaların müşterileri ile olan iletişimini düzenleyecek olan bu yasalara dikkatle izlenmelidir.