
Eğitim ve Danışmanlık...
Eğitim ve Danışmanlık...
Vodasoft, sunduğu eğitim ve danışmanlık hizmetleriyle çağrı merkezi konusundaki bilgi ve tecrübesini sektörle paylaşıyor. Özellikle çağrı merkezi hizmetini dış kaynaktan (outsource) almayıp, operasyonlarını kendi içerisinde işleten (in-house) firmalara destek oluyor. Böylelikle in-house çağrı merkezlerinin de outsource kalitesinde hizmet vermesini amaçlıyor.
Teknoloji, insan kaynağı ve diğer stratejik konularda müşterilerini yönlendirerek, daha doğru karar almalarına ve yapacakları yatırımların en yüksek geri dönüşü sağlamasına yardımcı oluyor.
Vodasoft Call Center Services Danışmanlık Hizmetlerinden Sadece Bazıları
Stratejik Danışmanlık (S101) (A101)
Operasyonel Danışmanlık (O101)
Teknoloji Danışmanlığı (T101)
İK Danışmanlığı (İK101)
Çağrı Merkezi Kurulumu (K101)
Lokasyon Değişimi ve Projelendirilmesi (L101)
Çağrı Merkezi Personeli Eğitimleri (E101)
Çağrı Merkezi Yöneticisi Eğitimleri (E102)