Çözüm Ortaklarımız - VODASOFT Çağrı Merkezi | Call Center Services
ust_img

Çözüm Ortaklarımız

 

Çözüm Ortaklarımız

 

1989 yılında henüz Türkiye de Müşteri İlişkileri Yönetimi - Customer Relationship Management (CRM) - kavramı gelişmemişken ilaç üretim ve pazarlama şirketleri bu ihtiyacı herkesten önce fark edip, bu teknolojiyi kullanmak istediler. Biz bu talebi Türkiye'de ilk çözen şirket olduk.
Aynı yıllarda henüz pek çok ülkede bu konuda bir sistem geliştirilmemişken, elektronik ortamda müşteri ilişkilerinin monitörize edilebilmesini sağlayan bir yazılım geliştirdik. İlaç endüstrisinin kendi dilini kullanarak, yüzlerce profesyonel yöneticinin talep, tavsiye ve analizleri doğrultusunda yazılım sistemimizi şekillendirdik.


İş ortaklarımızdan aldığımız verileri, onların ihtiyaçları doğrultusunda iş verimliliklerini artırabilecekleri bilgi haline getirerek ilaç endüstrisinin ayrılmaz bir parçası olduk.
Kullanım kolaylığıyla saha tanıtım uzmanlarının birçok konuda verimliliğine katkıda bulunarak yönetim kadrolarının farkındalığını arttırmaya devam ediyoruz. Çalışmalarımızdaki “Müşteriye Özel” esnek, dinamik, bürokrasiden uzak yaklaşımlarımız sayesinde günümüzde Türkiye İlaç pazarının önde gelen şirketlerini de içeren geniş bir müşteri portföyüne ulaşmayı başardık.
İlaç endüstrisine yönelik CRM uygulamalarında, Türkiye’de lider konumda olan firmamız dünyada ilk 5 şirket arasında yer almaktadır.


Amacımız ilaç şirketlerinin pazarlama ve satış aktivitelerinin daha verimli hale gelmesini sağlamak için gerekli teknik altyapı, veri tabanı ve danışmanlık hizmetini en kaliteli şekilde sağlamak ve bu hizmeti verirken pazarın gerçeklerini ve gereksinimlerini gözönünde bulundurmak suretiyle, müşterilerimizin stratejilerini sahada uygulanabilirliği yüksek planlara çevirebilmeleri için faydalı, anlamlı ve anlaşılabilir basitlikte bilginin, doğruluk ve tutarlılığını da maksimum düzeyde tutan yazılım projelerini üretmek ve sunmaktır.

 

Amacımız müşterilerimize web sitesi üretmek değil, internet üzerinde stratejik ortak olabilmek, yeni pazarlama teknikleri geliştirmek ve yeni teknolojilerden faydalanmalarını sağlamaktır.

Araştırma ve geliştirme bizim için her zaman önceliklidir. Erken bilgiye ulaşarak ve sizlerin öncelikli olarak faydalanmasını sağlamak öncelikli hedeflerimiz arasındadır. Özellikle, İnternet üzerinde pazarlama fikrini kurumsal şirketler için vazgeçilmez bir araç haline getirmeyi hedef olarak görüyoruz. Konusunda uzman kişiler ile çalışıyor ve her zaman bir adım ileride olmanızı sağlıyoruz.

 

Code5 Yazılım kurulduğu günden beri müşteri merkezli çalışma felsefesini benimsemiştir. Bu felsefe doğrultusunda yazılım teknolojisinin en son imkanlarını kullanarak ve içinde bulunduğumuz iktisadi dünyanın uygulama gerçekleriyle müşteri isteklerini birleştirerek çözüme yönelik yazılımlar üretmiş ve müşterilerinin kullanımına sunmuştur. Şirketimiz çalışma ve çözüm üretme yeteneklerini ilk kurulduğu günde olduğu gibi amatör çalışma heyecanıyla profesyonel ürün üretme anlayışını birleştirebilmesinden almaktadır.


Code5 Yazılım müşterileri ile ömür boyu sürecek bir yolculuğa çıktığını düşünmektedir. Bu yolculukta profesyonelliğin getirdiği kurallar kadar müşterilerimizle aramızdaki dostluk ve güven de bizim için önem taşımaktadır. Bu güven ve dostluk ortamının devam edip gelişebilmesi için code5 üzerine düşen fedakarlığı yapmaya hazırdır. Müşterilerimize sunduğumuz yazılımların onlarla beraber geliştirdiğimiz ortak ürenler olduklarına inanmaktayız. Yaşayan ve gelişen bu ürünler her iki tarafın destekleriyle verimli bir şekilde kullanılabilir.


Code5 Yazılım projelerinde kurulum aşaması danışmanlık hizmetleri kadar kurulum sonrası destek hizmetlerinin de çok önemli olduğunu düşünmektedir. Müşterilerinin destek hizmetlerinde sorun yaşamaması için kurulduğu ilk günden itibaren eğitim destek bölüme çok önem vermiştir.
Code5 Yazılım müşterileri yukarıda anlatmaya çalıştığımız hizmet anlayışıyla hareket eden bir yazılım firmasının ürününü kullanmanın verdiği tüm avantajları yaşarlar. Ürünleri kullanmaktan öte yazılımların sahipleri ve projenin çok önemli bir parçasıdırlar. Kurulum sonrası destek hizmetlerinde müşteri ilişkilerinde geliştirdiğimiz sıcak dostluğun etkileriyle de hiçbir sorun yaşamazlar. Code5 yazılımın bilgi birikiminden ve mevcut olan tüm destek imkanlarından fazlasıyla faydalanırlar.
Code5 Yazılım bilmektedir ki hızlı adımlarla yürüdüğü bu yolda kendisini motive eden en önemli güç müşterilerine sağlayabildiği memnuniyettir.

 

 

 

 

Finar Enformasyon Derecelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri A.Ş. 1989'dan beri ülkemizin önde gelen banka, finansal kurumları ve reel sektör firmalarına hizmet vermektedir.

Ticari ve finansal bilgi gereksinimini karşılamak üzere 1989 yılında kurulan Finar Enformasyon Derecelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri A.Ş. ülkemizin önde gelen banka ve finansal kurumları ile birlikte çalışarak, bu kurumların kredi değerlendirme süreçlerine yönelik modellerin kurulması, izlenmesi ve iyileştirilmeleri konularında danışmanlık hizmeti vermektedir. Finar, ayrıca finansal kurumlara veri ve kredi raporu sağlanması yönünde de hizmet vermektedir.


 

1990 yılında kurulan NETSER Komünikasyon San. ve Tic. A.Ş. www.netser.com.tr, kısa bir süre içinde ses ve veri teknolojisinde son derece başarılı bir pazar grafiği çizmiştir. Kapsamlı teknoloji ve hizmet sunumları, stratejik sektörel birleşmeler ve standartlara uyumlu girişimler sayesinde liderlik rolünü pekiştirme çalışmaları dahilinde, NETSER Türk telekomünikasyon sektöründe önemli bir konuma yükselmiştir. NETSER'in tüm Türkiye'ye yayılmış 5.000'in üzerinde müşterisi bulunmaktadır.

 
 
Telephone Doctor ©, Türkiye'nin en büyük kurumsal eğitim firması olan PDR Group’un çağrı merkezleri, tüketicidanışma hatları başta olmak üzere, kuruluşların telefondaki hizmet kalitesini artırmayı ve kuruluşlarda telefon kültürü oluşturmayı hedefleyen eğitim ve danışmanlık hizmeti veren kuruluşudur.
 
Telephone Doctor © Türkiye, kurulduğu 1997 yılından itibaren, temsilcisi olduğu ve telefonda hizmet kalitesi alanında onbinlerce müşterisi ile dünyanın en geniş ve yetkin kuruluşu olan A.B.D. merkezli Telephone Doctor © Inc. tarafından geliştirilmiş bilgi dağarcığı (know-how) ile Türkiye şartlarına uyarlanmıştır. Geçen zaman içinde de PDR Group’un bünyesindeki bilgi birikiminin yarattığı sinerji sayesinde yarattığı özgün çözüm ve yaklaşımlarla telefon eğitimi alanında en gelişmiş ülkelerde bile eşine az rastlanır bir portföyü oluşturmuştur.
 
Bugün hemen her sektördeki pek çok büyük yerli ve yabancı ortaklı kuruluşa son derece üstün standartta verdiği seminerlerle, telefonda hizmet kalitesi alanında Türkiye’de telefon iletişimi konusunda model oluşturan bir ekol haline gelmiştir. Telephone Doctor ©, kuruluşlara son derece gelişmiş eğitim portföyü dışında bu alanda ölçümleme hizmetleri ve her türlü danışmanlığı vermektedir.
 
Telephone Doctor ©, portföyüne dünyaca ünlü başka bilgi dağarcıklarını katarak ve stratejik işbirliktelikleri kurarak bu alanda yurtiçi/yurtdışındaki müşterilerine sağlamış olduğu artı değeri yükseltmeyi ve tele iş (t-business) alanında Avrupa’nın en yetkin kuruluşu olmayı hedeflemektedir.
 
 
 
 
 

VizyonMedya 2004 yılından bu yana, internet reklamları alanında müşterilerine marka bilinirliğini ve satışlarını arttırmak için güncel stratejilere dayalı pazarlama anlayışı ile birlikte yenilikçi fikirler sunmayı ilke edinmiş bir Google Partner'i interaktif reklam ajansı.
 
 
 
 
DATAGRUP
 
Özellikle ses-veri-video-mobil iletişim teknolojileri alanlarında tek elden toplam çözüm "Total Solutions" sunabilme becerisi sayesinde sektörde önemli bir isme ve paya sahip olan Datagrup, firewall, sayısal telefon santralleri, IP telephony gibi telekomünikasyon ihtiyaçlarına yönelik geniş ürün portföyü, tüm Türkiye'de yaygın satış öncesi danışmanlık ve satış sonrası servis hizmetleri, tek elden anahtar teslimi karşılamaya yönelik faaliyetleri ile sektörde önemli bir isme ve paya sahip olmuştur.
 
 
 
 
Özellikle ses-veri-video-mobil iletişim teknolojileri alanlarında tek elden toplam çözüm "Total Solutions" sunabilme becerisi sayesinde sektörde önemli bir isme ve paya sahip olan Datagrup, firewall, sayısal telefon santralleri, IP telephony gibi telekomünikasyon ihtiyaçlarına yönelik geniş ürün portföyü, tüm Türkiye'de yaygın satış öncesi danışmanlık ve satış sonrası servis hizmetleri, tek elden anahtar teslimi karşılamaya yönelik faaliyetleri ile sektörde önemli bir isme ve paya sahip olmuştur.
 
 
 
 
 
 
 
 
Türkiye'nin ilk web tabanlı "İzinli Pazarlama" firması olan Dataprofil, 2007 Ocak ayında kurulmuş bir Embrio iştirakidir. Embrio'nun yatırım yaptığı ilk girişimci projesi olma başarısını gösteren SüperTeklif de bir Dataprofil ürünüdür. NETSER Türk telekomünikasyon sektöründe önemli bir konuma yükselmiştir. Dataprofil A.Ş. veritabanında bulunan yüzbinlerce bireysel üyesi ile izinli pazarlama hizmeti sunmaktadır. Veritabanında bulunan bireysel üyelerin profil bilgileri ve tercihleri, ajansların ve reklamverenlerin kullanımına sunulmaktadır. Reklamverenler, SüperTeklif Üyeleri'ni başta ilgi alanları, kişisel özellikleri, demografik yapıları olmak üzere toplam 86 profil kriterine göre profilleyerek pazarlama mesajlarını e-mail, SMS, MMS gibi çeşitli interaktif kanallar ile "doğru" hedef kitlelerine ulaştırmaktadırlar. 
 
Dataprofil A.Ş.; 
 
Pazarlama mesajlarının doğru hedefe ulaştırılması için müşterilerinin bütçesine en uygun iletişim kanallarını önerir, 
 
Müşterilerini çok daha düşük maliyetle doğru hedefe anında ulaştırır, 
 
Yatırım geri dönüş maliyetlerinizi ölçebilmeniz için interaktif raporlama olanağı sağlar, 
 
Yapılan çalışmaların anında değerlendirilip raporlanması sayesinde hızlı ve etkili aksiyon almanızı sağlayacak geri bildirimlerle, optimum stratejiye ulaşmanızı sağlar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Geleneksel pazarlama iletişimi yaklaşımlarının dışında kalan stratejiler ve yöntemlerin pazarlama bütçelerinden aldıkları payın artması, alternatif mecraların kullanımının yaygınlaşması sonucu, pazarlama hizmetleri sektöründe bir çok şirket kurulmuştur. Tüm bu şirketlere yön verecek bir meslek örgütünü oluşturmak gayesi ile Eylül 2005’ de DPİD kurulmuştur.
DPİD’in kurucusu olan 12 şirket: 4P Pazarlama Hizmetleri, DirectCom, DMC, Ekom, İvme, Major, MAPP, Project House, SPS, Tequila İstanbul, Tribal ve Trio Pazarlama Çözümleridir.
 
 

 
 
 
 
 
 
2003 yılının Kasım ayı itibariyle tam olarak faaliyete başlayan ETB Group müşteri odaklı iletişim hizmetleri ile iletişim merkezi ve pazarlama çalışmalarına başladı.
ETB Group Türkiye içerisinde Hollandaya ve Avusturya ya çalışan ilk çağrı merkezidir.
İnsan merkezli ve ürün entegre iletişim biçimi ve yenilikçi danışmanlık kültürü ile kendini alanındaki diğer işletmelerden ayıran ETB böylelikle iş ortakları ve müşterilerine en kesin iletişim odaklı hizmetleri sunmakta. 
 
 
 
 
 
 
 
 
WICASA GROUP Danışmanlık, 2003 yılı sonunda Aslı Şarman tarafından, müşterileriniz ile aranızdaki bağı güçlendirmek için kurulan, yenilikçi, araştıran, dinamik, genç bir şirkettir. Konusunda uzman ekibiyle Müşteri Stratejisi temelinde yer alan Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) , Müşteri Deneyim Yönetimi (CEM), Sadakat Yönetimi (LM), Çağrı Merkezi Yönetimi ve Geliştirilmesi ile İletişim konseptlerini kendine platform olarak seçmiştir. 
 
"Yeni Bakış Açınız" ve "Her Açıdan Müşteri" sloganları ile hareket eden Credo Danışmanlık, hizmetlerini sunduğu müşterilerinin bakış açılarını değiştirerek Türkiye’de gerçek anlamda ilk “Bütünleşik Müşteri Ajansı” çalışmalarını başlatmıştır. 
 
2006 yılı başında Kanada merkezli BMAI-Strategy şirketi kurucu ortağı ve CRM gurusu Prof. Dr. James Barnes ile stratejik ortaklık kararı alınarak uluslararası şirket kimliği kazanılmıştır. 
 
Credo Danışmanlık, değişen iş dinamikleri ve müşteri dünyasına paralel olarak 2009 yılında Wicasa Group çatısı altında yeniden yapılanmıştır. Wicasa Group ; Wicasa Danışmanlık, Credo Eğitim, Akademi Sağlık ve Wicasa Yazılım markalarından oluşmaktadır. 
 
Wicasa Group, Bütünleşik Müşteri Ajansı anlayışıyla tek noktadan Müşterilerinin ilişki kaynaklarını doğru yönetmelerini “Müşteri Şapkasını” giyerek, birlikte başarmak ve büyümek felsefesi ile hizmetlerine devam etmektedir.