Çağrı Merkezi - VODASOFT Çağrı Merkezi | Call Center Services
ust_img

Çağrı Merkezi

Vodasoft Call Center Services En Gelişmiş Çağrı Merkezi Hizmet Merkezlerinden Birisidir

 

Bir çağrı merkezi, merkezin sunduğu hizmetlerin niteliklerine ve kapsamına da bağlı olarak, çok değişik bileşenlere sahip olmak durumundadır.

 

 

Bu Bileşenlerin Başlıcaları Şunlardır

  •  
  •  
  •  
  • PBX Sistemi
  • ACD (Otomatik Çağrı Dağıtımı)
  • Dijital Operatör Setleri
  • CDR (Çağrı Ücretlendirme Yazılımları)
  • ACD Performans Yazılımları
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Nonattended Outbound Dialing
  • IVR (Interactive Voice Response)
  • Ses kayıt sistemleri
  • VoIP
  • PRI/BRI Hatlar (veya analog hatlar)
  • Operasyonel Yazılım (CRM sisteminin çağrı merkezinde kullanılan bölümleri)
  • Sistem Entegrasyonu (Fax Server, SMS Server vb)
  • Çok Kanallı Erişim (Multichannel Access; Web, chat, call back)
  • E-mail Yöneticileri (newsletter ve autoresponse gibi özellikler için)
  •  

Çağrı merkezleri, yapıları itibariyle çok büyük farklılıklar gösterebilmektedirler. Şirketlerin ihtiyaçları doğrultusunda, işlevsellik ve maliyetler göz önünde bulundurularak oluşturulan çağrı merkezleri bazen birkaç hat ve birkaç operatörden oluşurken, bazen binlerce hat ve operatörden oluşabilmektedirler.

Bir çağrı merkezi, bileşenlerin bu denli fazla ve çeşitli olmasından dolayı birçok ürün ve hizmet sağlayıcının katkısıyla oluşturulabilecek sistemlerdir. Project Partners, dahil olduğu grubun da yardımı ile tüm bileşenleri tek bir merkezden sağlayabilecek tek şirkettir.