Çağrı Merkezi - VODASOFT Çağrı Merkezi | Call Center Services
ust_img

Çağrı Merkezi

Outsource ortaklığı
Outsource ortaklığı
15 Ağustos 2014 Cuma
İhtiyacın belirmesi ve bunun firma tarafından farkedilmesi son 10 sene içerisinde farklı şekillerde oldu; bundan 5 sene önceye kadar outsource ihtiyacı, ağırlıklı olarak oldukça yoğun ve sıkıcı telefon trafiği olan firmalarda farkedilir ve konusunda uzman bir outsource firma aranırdı.
Detaylar..
Mobil Sitemiz Yayında
14 Temmuz 2014 Pazartesi
Detaylar..
Telefonla satış yapan kişinin hangi özelliklere sahip olması gerekir?
Telefonla satış yapan kişinin hangi özelliklere sahip olması gerekir?
16 Haziran 2014 Pazartesi
Çağrı Merkezinde satış yapan kişinin öncelikle red edilmeye çok alışkın olması gerekiyor. İnsanlar çoğunlukla telefonda satış yapan insanlarla konuşmak istemeyeceklerdir. Değerli vakitlerinin telefonda geçirmek istemeyeceklerdir.
Detaylar..
Inbound Çağrı merkezi nedir?
Inbound Çağrı merkezi nedir?
16 Haziran 2014 Pazartesi
"Çağrı alan", "gelen çağrılara yanıt veren" inbound çağrı merkezi adından da anlaşılabileceği gibi, belirli bir telefon numarası vasıtasıyla (Türkiye'de çoğunlukla 444 ile başlayan, veya 0800'lü) gelen çağrılara yanıt veren türdeki çağrı merkezleridir.
Detaylar..
Çağrı Merkezi Hizmetlerinde Telefonla satışta müşteriyle nasıl konuşmalıyız?
Çağrı Merkezi Hizmetlerinde Telefonla satışta müşteriyle nasıl konuşmalıyız?
16 Haziran 2014 Pazartesi
Çağrı Merkezi Hizmetlerinde telefonda satış yapmaya başlamadan önce müşterimizi aradığımızda yada yetkili kişiye ulaştığımızda kendimizi ve kurumumuzu tanıtmalıyız. Tabi bu kısa olmalı kurumumuzun tarihçesini baştan sona anlatmak şeklinde olmamalı.
Detaylar..
Kullanmakta Olduğum Santralimi Call Center- Çağrı merkezi İçin Kullanabilir Miyim?
Kullanmakta Olduğum Santralimi Call Center- Çağrı merkezi İçin Kullanabilir Miyim?
12 Haziran 2014 Perşembe
Birçok kurum, çağrı merkezi kurmaya karar verdiğinde ilk ve doğal olarak ellerinde bulunan santral sistemlerini kullanıp kullanamayacağını sorgular.
Detaylar..
PRI Hat Almadan da Arayan Numarayı Görebilir Miyim?
PRI Hat Almadan da Arayan Numarayı Görebilir Miyim?
12 Haziran 2014 Perşembe
Çağrı Merkezi PRI hat kullanımı arayan numaranın (CLID) görülebilmesini sağlasada, tek yol değildir. BRI ya da arayan numara bilgisini gönderen analog hatlar da bu bilgiyi verebilir
Detaylar..
ISDN Kanallari Nasıl ve Hangi Amaç İçin Kullanılacaktır?
ISDN Kanallari Nasıl ve Hangi Amaç İçin Kullanılacaktır?
12 Haziran 2014 Perşembe
ISDN BA ve ISDN PA servisine baktığımızda B kanalları data veya ses için; D kanalı işaretleşme veya X.25 paket şebekesi için kullanılır.
Detaylar..