Asistance CRM - VODASOFT Çağrı Merkezi | Call Center Services
ust_img

Asistance CRM

ASSISTANCE CRM

 

vodasoft_call_center_services_assistance_crm
 
 
 
 
AssistanceCRM, yol yardımı, ev asistansı ve medikal hizmetler sunan şirketlerin ihtiyaçlarını karşılamak ve iş operasyonlarını kontrol altına almak için hazırlanmıştır.
 
Abonelerine gezici, çekici, çilingir, elektrikçi, camcı, hastaneye yatırma, doktor gönderme, hemşire tayini, bilet tahsisi (uçak, tren, otobüs), otel organizasyonu ve daha onlarca değişik hizmeti veren asistans şirketlerine katma değer sağlamak üzere geliştirilmiştir.
 
PYS®, çağrı merkezlerinde çalışan müşteri temsilcilerinin performansının ölçülmesini, değerlendirilmesini ve yönetilmesini sağlayan bir sistemdir. PYS® ile operasyonun ihtiyaçlarına göre bir veya daha fazla sistem tasarlanır. Ölçüm tekniği, değerlendirme modeli, kriter havuzu ve ağırlıklar belirlenerek ölçme ve değerlendirme yapılır. Ses kayıtları sistem üzerinden dinlenir ve kalibre edilir. Santral sistemlerinin ürettiği sayısal veriler ve yöneticilerin yaptığı gözleme dayalı değerlendirmeler sistem üzerinde derlenir. Ölçme ve değerlendirmeye girdi teşkil eden tüm veriler PYS® üzerinde işlenir ve raporlanır.
PYS®’nin Özellikleri
180 / 360 derece sistem tasarımı.
Alt sistemler tasarımı.
Kriter havuzu oluşturma.
Değerlendirme modeli oluşturma.
Ağırlık belirleme ve değiştirme.
Değerlendirme formları hazırlama.
Çağrı bazında değerlendirme.
Ayrıntılı raporlama.
Ayrıntılı analiz.
Çoklu değerlendirme ve kalibrasyon.
Şifreli ve güvenli kullanım.
Kullanıcı tabanlı yetkilendirme.
Ses kaydı arşivi.
Bulut mimarisi.
Ayrıntılı bilgi için: www.performansyonetimsistemi.com