
Açık Pozisyonlar
Şü Anda Açık Bulunan Pozisyonlar DUYURU
Aranan Nitelikler :
• En az Lise, tercihen üniversite mezunu,
• Çağrı Merkezi ve benzer pozisyonlarda görev almış
• Çözüm odaklı, insiyatif kullanabilecek
• Takım çalışmasına yatkın, sorumluluk alabilecek
• Analitik düşünebilen
• İletişim becerileri kuvvetli ve akıcı bir diksiyona sahip
• Öğrenmeye ve kendisini geliştirmeye istekli
• Esnek çalışma saatlerine uyumlu ( 09:00-00:00 arasındaki değişken vardiyalar )
• Tercihen Üsküdar, Ümraniye ve Kadıköy ilçesinde ikamet eden
• Deneyim Süresi : 0-2 yıl
• 20-26 yaş arasında tercihen Bayan
Hemen başvurun
Aranan Nitelikler :
• İletişim becerileri kuvvetli ve akıcı bir diksiyona sahip,
• Satış kabiliyeti olan,
• Müşteri odaklı, insan ilişkilerinde başarılı,
• Bir takımın parçası olarak görev ve sorumluluk alabilecek,
• Öğrenmeye ve kendisini geliştirmeye istekli,
• Profesyonel iş hayatında kariyer yapmak isteyen,
• En az lise mezunu
• Word, Excel ve internet uygulamalarına vakıf,
• 20-26 yaş arasında
• Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az iki sene süreyle tecilli,
• Tercihler
• Üsküdar, Ümraniye ve Kadıköy ilçesinde ikamet eden ,
• Tele satış ve benzer pozisyonlarda görev almış,
• Üniversite mezunu,
• Sigara kullanmayan.
Hemen başvurunuz:
Şirket içinde kullanılan serverların (Ses kayıt sistemleri, ACD kayıt sistemleri, IVR vb.) yedekleri almak, güncelleştirmelerini yapmak, arızalarını gidermek, gerektiğinde tamirlerinin yaptırılmasını sağlamak ve koordine etmek.
Kullanıcıların donanım, CRM ve çağrı merkezi yazılımları ile ilgili sorunlarını tespit etmek ve çözüme kavuşturmak.
Gerekli durumlarda telekom sistemleri (telefon santrali, çağrı merkezi sistemleri vb.) üzerindeki bakım, kontrol ve arızalari gidermek veya ilgili dış firmalara yaptırtmak.
Şirket içinde kullanılan bilgisayar ve tüm çevre birimlerinin envanterini tutmak, güncelleştirmeleri yapmak ve yeni gereksinimleri karşılamak için yöneticisine rapor sunmak.
Yeni hat alımlarında telekom ile olan işleri takip etmek
Aranan Nitelikler :
En az 3 yıl benzer pozisyonlarda deneyimli
Windows 2003 Server, Active Directory, Exchange Server, Router, Gateway, VPN vb... genel network ve sistem yönetimi sistemlerinde deneyimli
Tercihen Linux bilgi ve tecrübesine sahip
Sistem güvenliği konularında bilgili, tercihen Fortinet Firewall ile çalışmış
Teknik literatürü takip edecek seviyede İngilizce bilen
Ses Teknolojileri konusunda uzman
Transmisyon ve telekomünikasyon altyapısı hakkında bilgiye sahip (TDM, PCM, ATM, SDH, Frame-relay, Newbridge, DXX, ADSL, G.SHDSL, MetroEthernet hakkında bilgiye sahip),
Tercihen çağrı merkezi deneyimi olan, telekom, santral sistemlerinde bilgili
Çağrı merkezi altyapısıyla çalışan çalışanlarımıza hızlı ve doğru desteği verebilecek
Genel backup yöntem ve sistemlerinde tecrübe sahibi, tercihen SQL Server yedekleme konularında bilgili
Araştırma ve öğrenmeye istekli, ekip çalışmasına yatkın, sonuç odaklı, yaratıcılığı güçlü, zaman yönetiminde başarılı
7 gün 24 saat prensibi ile firmamızın müşterilerinde destek verebilecek olması
Askerlikle ilişiği olmayan
Hemen başvurunuz:
ÇAĞRI MERKEZİ ÜCRETSİZ EĞİTİM VE İŞ FIRSATI (ref: CMEGTM) Vodasoft Call Center Solutions
-
En az lise mezunu iseniz,
-
İletişim becerilerinizin güçlü olduğunu düşünüyorsanız ,
-
Bir takımın parçası olarak görev ve sorumluluk almak istiyorsanız,
Sizi Üsküdar Belediyesi İstihdam Merkezi işbirliği ile gerçekleştireceğimiz Çağrı Merkezi Eğitimine davet ediyoruz,
Eğitimimiz bir gün sürecek olup ,eğitim sonunda, bizimle çalışmak isteyen genç ve dinamik adaylara iş fırsatı sağlanacaktır.
Eğitim Üsküdar Bağlarbaşı Kültür Merkezi'nde gerçekleşecektir.
Fırsat verilse kendimi geliştirerek ekip çalışmasına uyumlu huzurlu bir iş ortamında çalışmak isterim diyorsanız,
Kariyer planlamamı yapmak istiyorum ama tecrübem olmadığından fırsat bulamıyorum diyorsanız,
İletişimi seviyorum, insanlara yardımcı olmayı seviyorum ama bunu ofis ortamında - sahaya çıkmadan,satış stresi olmadan yapmak istiyorum diyorsanız,
Diksiyonuma ve kişisel gelişimime katkıda bulunarak kendimi geliştirebileceğim ve bu gelişimimin ödüllendirileceği bir yapıda olmak isterim diyorsanız,
Size geleceğin meslekleri arasında olan Çağrı Merkezi alanında eğitim ve kariyer fırsatı sunuyoruz.