10.Yıl Mesajı - VODASOFT Çağrı Merkezi | Call Center Services
ust_img

10.Yıl Mesajı

10.Yıl Mesajımız

Değerli müşterilerimiz, iş ortaklarımız ve çalışanlarımız,

 

Vodasoft olarak 2003 yılında başladığımız çağrı merkezi yolculuğumuzda göz açıp kapayıncaya kadar 10 yılık bir tecrübeyi geride bıraktık. Türkiye’nin ilk Dış Kaynaklı Çağrı Merkezleri’nden birisi olarak, ilk olmanın zorluklarını birlikte aştık. Henüz çok genç bir sektör olan Türk Çağrı Merkezi Sektörünün gelişimine katkıda bulunduk.

Müşterilerimizin ihtiyaçlarına özel hizmet anlayışımız, esnek organizasyon yapımız, her biri kendi alanının en donanımlı yöneticilerinden oluşan profesyonel kadromuz ve bunun neticesi olarak 150’nin üzerinden kurumsal referansımızla sektörün lider şirketleri arasında yer aldık.

Halen hizmet verdiğimiz marka sayısı bakımından Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi olmanın sevincini ve haklı gururunu yaşıyoruz.

Bu başarının tesadüf olmadığını, sürekli ve sürdürülebilir olduğunu 2009, 2010, 2011 ve 2012 yıllarında Deloitte Teknoloji Fast 50 Türkiye programına arka arkaya girerek, Deloitte Technology Fast 500 EMEA (Avrupa, Orta Doğu ve Afrika'da) programında ise üst üste 3 kez ödül alarak ispatlamış bulunuyoruz.

Şüphesiz bu başarıda bize ilk günden itibaren inanan müşterilerimizin payı büyük.

Henüz Türkiye’de “dış kaynak” kavramı bilinmezken, tüketicilerini bize emanet eden, Vodasoft’un onlara daha kaliteli bir hizmet sunacağına güvenen müşterilerimiz geçmişe mutluluk, geleceğe ise umutla bakabilmemizin en büyük kaynağı.

Biz de Vodasoft olarak bugüne kadar bu güvene layık olmaya çalıştık. Müşterilerimizin müşterilerini kendi müşterimizmiş gibi benimsedik, sahiplendik. Aynı anlayış ve heyecanı kaybetmeden nice on yılları geride bırakmayı arzuluyoruz. Bizi bugünlere taşıyan başta müşterilerimiz olmak üzere tüm iş ortağı ve çalışanlarımıza teşekkürlerimizi sunuyoruz.

Sevgi ve saygılarımızla,

 

M.Fatih ARSLAN
Genel Müdür, Vodasoft CCS